Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

torsdag 18 november 2010

vilket dilemma

vila eller träning idag? Ja det är dagens i-landsproblem.
Jag är rätt sliten i kroppen efter gårdagens pass, inte orfta jag brukar ha träningsvärk efter spinning men nu tog jag ut mig riktigt ordentligt och syrebristen gjorde väl sitt antar jag.

Idag står valet mellan baksida ben och rygg på gymmet eller vila. Vi får se hur det känns senare idag. Just nu känner jag mig tömd på energi men kanske kvicknar jag till framåt kvällen.

Har iaf fått sova hela natten, skönt!
Alma har farit iväg till fritids imorse, skönt!
Så nu avnjuter jag en kopp grönt i lugn och ro.
Strax på med vinter outfiten och ta sig ut i kylan.

Funderar över realisktiska mål träningsmässigt på 6 veckor. Hmm får fundera vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar