Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

onsdag 3 november 2010

våga vägra in i det sista!

vägra vad? förkylning....
Algot har ju varit superförkyld länge igen. Och gissa vad.. just det. Igår kom både halsont och täppt näsa som ett brev på posten. FAN!
Ryggen är helt körd och jag menar HELA ryggen, det bara bränner och strålar. aj,aj.
Dessutom har algot inte sovit dessmer alls inatt. Hyfsat trött, och sur mamma idag.
Vi har varit och shoppat loss lite och myst på med syster, men min kropp skriker av smärta. OKUL.
Imorgon är jag anmäld till ett core pass och därefter Body Pump. Har försökt kurera med strepsils för halsen , näsdroppar och vitaminchock. Hjälper väl föga men jag övertygar mig själv om att jag är fit for fight. Hoppas jag inte får feber i natt bara. och hoppas jag får SOVA, :)
Jag SKA träna imorgon, och blir jag frisk till fredag så kanske ett spinning pass. Helt knäppt jag vet och hade jag haft möjlighet till dessa träningar hemma hade jag avstått men det har jag inte så jag chansar på att kroppen håller. Sen vilar jag en vecka när jag kommit hem. -kanske... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar