Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 20 november 2010

10 dgr kvar till O.S.A för bröllopet. :)

Jepps, det börjar dra ihop sig nu. Några som inte svarat än men de svarar väl snart. :)
Tagit det lugnt i helg ska dra av ett gympass imorgon när syrran åkt. Det blir nice. På måndag börjar utmaningen med stort U. I like.

Kollade just min utbetalnings spec. på akassan... Det är visst 7 karensdagar nu förtiden det betyder nästan 4000 minus för mig! Fy fan! Det känns drygt.

Ska sälja min turåknings utrustning , ngn som vill köpa så hör av er! :)
Sitter å funderar över vad mer jag kan sälja.... Mina och almas ridbyxor ex....:) Jag pallar inte å vara fattig, I´m not cut out for this shit. Jag gillar pengar och att sätta sprätt på dem. Inte hushålla och spara. Nej fy! :) Men jag ler och hoppas och tror att det finns en mening och ett bra slut ändå.

Nåväl livet är bra just nu jag och min fantiska familj och så ska jag få en ny tvättstuga och bastu. Det är riktigt kul, nästa helg drar vi till Luleå och shoppar lite kakel och klinkers och V .49 drar jag till Haparanda och IKEA och shoppar loss inredning och lite smått och gott till bröllopet. :)

Så det mesta är ju ändå rätt bra eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar