Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 23 november 2010

SheHulk!

Ja typ så kännde jag mig på gymmet idag!
Gick ut starkt med BFL- intervaller på cykeln - 20 minuter ,tufft och intensivt. Sedan ryggträning och 2 plankövningar på det. Går bättre och bättre med plankan orkar nu 30sekx4 på tå. Muchos Jobbigt. Kännde mig urstark! Känner mig mentalt i toppform och det gör under för fysiken! :)

HAr dock missat att äta lunch idag, det blir så när jag är ensam med barnen och tränar mitt på dagen då blir ju middagen min lunch. Så det blir sen middag i form av en omelett eller ngt.

Försöker få algot att somna och just när han somnat börjar alma diskutera just utanför hans rum, vem tror ni vaknar? Jepps. Tror ni jag har lust att skälla ut henne? Jepp. Gör jag det? Nej, biter mig i tungan.
Men nu iväg och ta upp honom.

Tv-kväll ikväll. Desperate och cougar town. Gillas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar