Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

fredag 5 november 2010

förkylning blev ett faktum, kurerat med strepsils ( som faktiskt funkade!) näsdroppar (snodde från min kära algots medicinväska) , näsdukar och te...
Men tog mig iaf till core och body pump igår, tänkte ju ta det lugnt på pumpen men det vet vi väl alla hur det brukar sluta? 100% från start till mål. :)
Och det var så jäkla kul!!!!
Nu överväger jag starkt att kanske börja instruera själv, ska kolla upp intresse för sånt hos lokala gymnastik föreningen. Pajala har så dåligt utbud på just olika träningsformer tyvärr.
Efter tränignen trött i muskler och benen skakandes gick jag ner till parkeringen. Halkade och pang! ryggen small. Vips så har man en låsning i ländryggen. SMÄRTA.
Försökt basta ut den, stretcha i bastun gjorde föga nytta. Liiite bättre idag men ont och inga plötsliga vridrörelser här inte. :(
Nåväl, nu iväg och lokalisera en näsduk, dra på ett face och göra stan igen med syster och barnen efter lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar