Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

måndag 22 november 2010

fröken duracell

Trött imorse eftersom jag tydligen inte har vett att lägga mig i tid. Slösade dessutom gårkvällen på en urkass film Valhalla Rising med hunken Mads Mikkelsen . Skum jäkla film- fattar fortfarande ingenting av den, de måste varit höga på någon hallucinogen drog när de gjorde den.

Efter att fört barnen till dagis och fritids slog jag på överväxeln. Städade genom huset, tvättat lite kläder lite mellis och kaffe sen drog jag till gymmet.

Gymmet- bröst och triceps samt plankan. Det gick så jäkla bra så när jag ändå hade ångan uppe körde jag axlar och biceps oxå. Allt detta på 45 minuter det är bra skit! Sjukt bra känsla idag.
Imorgon får det bli rygg och planka.

Har varit lite halv krasslig de senaste dagarna, men det bryter inte ut. Så jag kör på.
Nu inväntar jag bara att algot blir lite sömning om ett par timmar eller så sedan är det bullbak på schemat.

Kämpa vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar