Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 9 november 2010

kall härlig november dag

känns riktig bra idag med det mesta måste jag säga.
Lite träningsvärk, men hanterbart. :)
Idag tänkte jag ändra lite på mitt klassiska upplägg.
Tänkte testa köra uppvärmning på löpbandet i maxlutning för att sedan fortsätta med framsida ben, biceps och axlar.
Alma ska gå ensam från skolan idag, jag möter upp henne. Men jag har fullt förtroende för henne i trafiken hon är jätteduktig på hur man beter sig ute i trafik. Min goa lilla tös. :)
Ni kan ju gissa om hon var stolt imorse när jag pratade med fröken om detta att de ser till att hon kommer iväg. Typ 10 cm längre- minst!
Detta rör ju till min dag lite eftersom jag brukar hämta dem samtidigt men får väl helt enkelt gå två gånger- gratis motion. ;)

Kallt idag igen - 18 imorse, men jag gillar det. :) Nu fattas bara snön. I helgen ska jag gå igenom mina skidor fastän de egentligen sett sina bästa dagar för länge sedan. Kanske håller de ett år till? *hoppas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar