Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

måndag 15 november 2010

"stick to the plan and everything will be allright"

Middagen bestod av ugnsstekt kassler med senapssås och potatisgratäng och broccoli. Sen blev jag så seg och för mkt kaffe gjorde att magen sa ifrån. Aj,aj. Låg på soffan och funderade om jag skulle stilla min högra djävul som sa " åk å köp mörk choklad, du har ju mens nu det är ok..." eller om jag skulle lyssna på min vänstra ängel som sa " håll dig till planen, far till gymmet och du kommer må så mycket bättre".
Jag drog till gymmet rev av ett bra pass bröst,triceps och två plankövningar därefter 20 min BFL- intervaller på cykel. Skööönt. :) Ängeln hade rätt , jag mår så mycket bättre.

Jag har iaf beställt årets första julklapp till min kära syster! Känns stabilt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar