Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

fredag 12 november 2010

slit lönar sig!

vägde/mätte mig imorse -1,8 kg och måttbandet sa - 3 cm ( totalt 9 cm på 1 månad) Mkt nöjd. :)
Men jag är värd varenda siffra. Jag har skött mig och jag vet vad som funkar för mig nu. Socker ingår inte i den ekvationen.
Höll på att trilla dit igår, alma ville ha pizza och nästan,nästan att jag trillade dit men jag stålsatte mig och tog en suovas med sallad från grillen istället . :D Det är bra. Och det var gott.
Idag är det fredagsmys på schemat.
Ska träna baksida ben och rygg idag. Härligt! JAg älskar dessa muskelgrupper förutom utfall som jag har utvecklat ngn sorts hatkärlek till. Ska nog testa enbensutfall idag utan vikter.
Algot är hemma från dagis idag, vi tog långhelg. Snön vräker ner så jag tänkte ta oss ut på prommis med Dora och sen är det projekt ploga gården. :) Gratis motion.

Igår bestämde vi att vi ska börja repa i källaren nästa helg, tvättstuga och bastu . Jag längtar trots att jag vet att det är fruktansvärt mkt slit innan vi är i mål - mitt jobb kommer bestå av att bära upp skrot och betong som bästa mannen bilat loss. Gratis träning :) Men sen när vi är klara .. jag längtar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar