Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

fredag 19 november 2010

utmaning

Fr om måndag har jag valt att anta en utmaning, mina mål har jag definerat själv. Den är 6 veckor- det handlar om träning och hälsa.
Den senaste månaden har jag minskat 9 cm runt midjan och det är bra de närmaste 6 veckorna vill jag minska ytterligare 5 cm runt midjan. Det kan gå, det beror lite på hur kroppen svarar på träningen.
Viktmässigt vill jag minska 4 kg på 6 veckor och det kan bli lurigt, en "hälsosam" nedgång brukar man säga är 0,5 kg i véckan ( 3 kg på 6 veckor) men jag tänkte att skulle det vara så att det sitter som berget så får jag hitta vägar via kosten och funkar itne det så kör jag sockerfritt i 2 veckor. Då brukar det släppa.

Dagens läge: Lite ont i halsen. Det har varit jättekallt denna vecka så jag antar att det är därför det känns lite strävt i halsen. Ska köra mitt gympass idag iaf tänkte jag, skippar nog konditionen om jag fortfarande har ont i halsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar