Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

onsdag 17 november 2010

sömnlös natt och sauna spinning

Algot blev förkyld igen, D skulle åka iväg i ottan och jobba så det blev "min" natt , en natt med mycket hosta och mycket lite sömn. Stackars Algot. Han har desstuom inte sovit knappt alls under dagen så nu är han så över trött så han somnar inte. Inte kul alls varken för honom eller mig.

Så idag har jag varit riktigt lättretlig inte alls kul att ha att göra med. :(

Hade iaf bokat in mig på spinning idag och efter att ha fixat barnvakt så drog jag iväg. Det var så jäkla varmt därinne, det repas där och kanske höll de på med ventilationen för det var fan som i amazonas + att fläkten inte heller funkade... Sauna spinning- riktigt tungt! Jag var svimfärdig efteråt, körde 2 plankövningar efteråt . Det går framåt på den fronten känner hur jag blir starkare och starkare.

Är så trött så jag somnar snart sittande, hoppas Algot sover i natt. Nu lite GA sen hoppas jag mannen kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar