Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 23 november 2010

Nerver och niko-toy

Ja kanske är det bröllopsnerverna som börjar titta fram, är nervös typ hela tiden av någon anledning. Allt snurrar i huvudet som fortfarande inte är kirrat.

Tagit sista snusen igår, alma är nöjd hon hatar när jag snusar. Jag insåg hur mkt pengar jag sätter på snus 800 spänn i månaden!!!! Det är fan ett frissa besök i månaden jag sätter på snus. Så jag bestämde mig för att lägga av, har kvar lite niko-toy som jag tänkte tugga upp för å hålla humöret i schack i några dagar. Har egentligen aldrig haft besvär med att sluta med diverse beroenden såsom cigaretter eller snus MEN jag faller lätt dit igen efter ett år eller så när jag slappnar av. Skumt.
Även minskat på kaffet till 2 koppar på fm och 2 koppar em. För mig är det en stor grej eftersom jag brukar ligga kring 10 koppar per dag. Detta är inte bra vare sig för blodsocker eller mage.

Idag ska jag träna rygg och mage. Snart dax för mellis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar