Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

måndag 8 november 2010

öm i ryggen och allmänt deprimerad drog jag till gymmet. Hade väl ingen aning om vilket kanonpass jag skulle orka med! WOW!
Bröst,triceps,mage och BFL intervaller på cykel i 20 min. Det är bra skit!
Lite försiktig fick jag vara med ryggen men det känndes riktigt bra ändå. Ensam i gymmet så jag fick ösa på med bra musik dessutom. :)
Ska strax promenera iväg till dagis och fritids och hämta kidsen samt rasta en stycke Dora. Danne är iväg och jobbar på bortaplan igen några dagar så det är ju lite knepigt med kvällsrastningen men det löser sig som vanligt.
Dagens minus - missat 1 st tandläkar tid. Dyrt!!!
Dagens minus2 - alma har inga vinterhandskar och för små täckisar. Dyrt!!!
Dagens plus + Bästaste ida var förbi imorse och hämtade lite grejer så projekt B kan starta på riktigt.
Och för er som inte visste det så ska vi gifta oss på nyårsafton! Så det så! <3
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar