Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

måndag 1 november 2010

Algot är fortfarande snorig och hostar så man tror han ska spräcka ngt revben. :(
Idag drog mannen iväg på jobb så jag är själv med barn och hundar veckan.
Imorgon drar jag till kiruna för påhälsning av syster och mor. Skönt med miljöombyte men OBRA med väglaget.. Svinhalt!!! Vi snackar isgata...
Inget gym idag så jag tränade ben och mage här hemma, det går ju det med. :)
Måste hålla fokus på träningen och hålla mina träningsdagar trots att jag inte kan gå iväg till gymmet, får inte släppa fokus nu när jag kommit igång så bra! :)
Prommis med barn och hundar gick inte i PW- tempo direkt snarare pensionär med rullator tempo.. ;)
På torsdag har bästa syster anmält mig till core och bodypump pass i kiruna. Skoj!

Men nu är jag så trött så jag snart somnar sittande.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar