Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

fredag 26 november 2010

Fredag

vägning och mätning idag: - o,3 kg och - 1 cm i midjan. Minskning men .... what???????? Hade naturligtvis hoppats på mer. Verkar som att min kropp släpper varannan vecka. :) Nåja, skit samma det är ju bara världsliga ting. Jag mår riktigt bra av att träna och äter bättre än jag gjort på länge och det är väl ändå de viktigaste? En sund inställning är viktigt.
Idag är det fredag och det betyder ätardag = jäkligt nice. Nu har jag äntligen smakat på bullarna jag gjorde tidigare i veckan och de var precis lika goda som jag trodde. ;)

Imorgon drar vi till Luleå - Leo´s Lekland , leta klinkers och kakel, Barnens Hus, sedan styr vi kosan hemmåt.

Ikväll tränar jag ben eller så gör jag det på söndag det brukar vara svårt att komma iväg på fredag man är så inställd på att softa. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar