Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

onsdag 24 november 2010

Greys Anatomy

Har börjat följa denna serie nu, den är ju inte så jäkla dålig. Rätt hyfsad.

Velade fram och tillbaka hela dagen hur jag skulle göra med spinningen. Varit frusen och rätt trött hela dagen och öm i halsen. For iaf och spinnade och det var skönt, orkade allt och trots att jag känner mig lite sänkt nu, ont i halsen igen så tycker jag det var värt det.
Faktum är att idag var enda dagen som jag fått barnvakt och att komma bort hemifrån 1 dag av 5 är jävligt skönt.
Jag kanske klagar lite över att vara ensam med 2 hundar och barnen och visst finns det andra i min situation, fan det finns folk som har det värre. Och visst anpassar man sig till det mesta.
Men jag behöver inte anpassa mig för detta är inget jag behöver stå ut med regelbundet - och då får jag fan gnälla lite. Tycker det faktiskt är en rättighet som fler av oss borde ta till vara, bra å gnälla lite mellan varven och inte bara vara så jäkla klämkäck och tacksam hela tiden. :)

Tips på hur man blir kvitt en förkylning emottages gärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar