Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 13 november 2010

jag hjärta gymet

Just så känns det. Jag älskar gymmet, jag får vara själv med mina tankar, utmana mig själv och bli lite bättre för varje gång. Älskar det!

Idag körde jag baksida ben och rygg och så 3 plankövningar förståss. :) plankan rules! ;)
Testade enbens utfall- en ganska knepig teknik övning där magstyrka och balans är själva tricket. Men helt klart mycket roligare än vanliga utfall som jag avskyr.
Supersetade eftersom det är två stora tunga muskelgrupper och det blir så mkt roligare med tempo.
Avrundade med intervaller 20 minuter. Skönt! :)

Igår hade jag "ätardag" helt fritt . :) Mentalt och ur förbrännings synpunkt är det mkt bra med 1 ätardag i veckan.
Ikväll blir det lyxmiddag! Älgfilé med potatisgratäng och en god sallad till . Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar