Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

torsdag 11 november 2010

en tröttis

Idag är jag trött och då menar jag i hela kroppen till och med huvudet är segt och slitet. :)
Tränade spinning igår för första gången sedan i våras, och det var så sjukt kul!
Jag kände mig på topp och alla intervallpass på gymmet har gett resultat för trots att jag kände mjölksyran bränna i benen orkade jag hela passet igenom! Mycket nöjd. Efter passet körde jag några plankövningar . Har börjat med en ny planka från grundposition går man upp till raka armar en arm åt gången och så ner igen , riktigt jobbigt orkade fan bara 5 på var sida innan jag dog. :) Tack till syster yster som ger mig så bra plank-tips. Vad gäller magträning så tror jag helt klart att statisk träning är den bästa ,jobbigt men effektivt och det gillar vi ju! ;)

Idag när jag lämnat av algot tog jag en extra lång prommis hem i snabbt tempo, skönt. Nu känner jag mig åter på topp. :D

Dagens i-lands problem: yoga eller gymmet? Vi får se. :)

O.S.A börjar droppa in och nu känns det helt plötsligt på riktigt. Fan! Vi ska gifta oss. Shit . :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar