Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 16 november 2010

Nej, inget bra pass.

Jag var så taggad för ett superpass på gymet... Ingen aning om vad som hände i min kropp det började fin fint , supersetade biceps och knäböj bra flyt .. Sedan bara försvann all energi resten av passet gick på vilja och fokus. Med andra ord 40 min på ren och skär vilja.
Det var väl egentligen bara en tidsfråga innan jag skulle dippa det har ju gått så himla bra hittills. Men jag hoppas och tror att det är kost relaterat tror jag ätit för lite idag. Skippade cardio har ju spinning imorgon.
Men det är inte kul när man ser fram emot något, visualiserar och så.. upp som en sol och platt som en pannkaka- är det inte så man brukar säga?

Algot är hostig och rosslig igen. Jag orkar inte med en till förkylning. punkt.
Imorgon kommer systeryster det blir skoj.
Nu ska jag dricka mitt gröna te och kolla BL Amerika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar