Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

fredag 26 november 2010

Abstinens

Jag har nu varit utan snus sedan i måndags , det går hur bra som helst fram till nu. Asså shiiiit... Det bara suger i kroppen, jag vet att det är hjärnan som försöker lura mig men ändå. Fan , jobbigt.
Jag kan mkt väl förstå att man lätt går upp i vikt när man slutar med nikotin för man kan ju lura hjärnan lite grann med att äta sött. Men då löser man ju inte problemet utan drar bara på sig ett sockerberoende istället.
Jag tuggar toy i massor... 3 niko toy per dag har det blivit oxå efter frukost,lunch,middag- men det ska jag sluta med .

Kanske skulle koka sig en kopp grönt te.
Nåväl imorgon åker vi iaf till luleå vi ska välja ut klinkers och kakel till tvättstuga/bastu renoveringen. Det blir riktigt skoj faktiskt, skönt med miljöombyte och faktiskt att komma bort hela familjen tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar