Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

onsdag 29 december 2010

natten

Jobbar natt.
Så här i efterhand kan man fråga sig om det var så smart att ta en natt just under denna vecka... precis som att man inte har nog att stå i och att då dessutom "förlora" en dag.. Vette fan om det var så jäkla smart.
Imorgon ska jag träffa kantorn, hon ska spela lite för mig och ambivalenta jag ska besluta mig för hur jag vill ha det. Good Luck with that.
Efter det ska jag iväg till frissan och förbereda allt som går med frisyren dvs färg å sånt.
Så det blir en kort sovning imorgon, annars brukar jag sova till 15 iaf när jag vakar ut men imorgon får jag korta ner lite 13 senast måste jag vara på benen.

Har varit till min vän sömmerskan igår kväll innan jag for till jobbet, grejsat och fixat. Vi är nöjda. Fixat med bordsplaceringarna nu under natten mellan tvättmaskinerna. Så gott som klart.

Har funderat på att ta upp ridningen igen , men väntar troligen tills hösten. Med Alma måste vi dock vara till stallet. Hon har pratat mycket om varför hon inte fick rida förra terminen.

Nu ska jag fortsätta kämpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar