Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

måndag 27 december 2010

4 dagar kvar...

Jepps, jag känner mig lugn och stabil. Hade kanske mitt sammanbrott förra veckan?
Det mesta har fallit på plats nu och det är ju som mannen säger: Det viktigaste är att vi tar oss till kyrkan säger : I do, sen om ngn servett är felvikt eller om det fattas ett glas det är skitsamma. Han har så rätt min älskling.

Varit och shoppat mannens kostym idag, han är så snygg min älskling. :) Han borde gå i kostym jämt! :D Inte så praktiskt kanske när man knackar klinkers och river mattor, men han hade ju varit snygg iaf. ;)

Imorgon jobbar jag natt, perfekt - då har jag gott om tid för bordsplaceringen. :)

Snart är nyårsafton här, det är fullspäckat schema denna vecka den kommer gå så jäkla fort!
Så jag hoppas på att vi får till en underbar fest för våra kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar