Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

söndag 19 december 2010

Lugnet har lagt sig

Alla sover förutom lilla jag.
Det är skönt men det kommer nog straffa sig imorgon. Men jag tar den smällen.
Jag känner mig lugnare nu än jag gjort på mkt länge.
Jag har varit under enorm stress och press så som man kan bli om man planerar ett bröllop med alla tillbehör. Jag är glad och tacksam att jag har mina underbara Heli och Johanna, Ida och Maria. Utan dem hade jag troligen dött. Skojar inte.

Nu har vi äntligen bestämt utgångsmusiken, tack Emma för inspiration. :)
Är på god väg med ingångsmusiken oxå MEN... not there yet.
Lite fix kvar men jag tror det mesta är under kontroll nu.

Så nu tänker jag njuta av livet de här återstående 2 veckorna.
Gör det ni oxå njut av livet och era nära.
Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar