Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

fredag 3 december 2010

ögonen går i kors snart

Nu är kvällen snart förbi och jag klarade mig galant undan sötslisk och choklad.
Alma har suttit brevid mig och snaskat, måste erkänna att den där mjölkchokladen såg god ut. :) Men som sagt I made it.

Hade ett riktigt skönt benpass idag, jag tror att för första gången någonsin känner jag att det är roligt med benpassen! Det är en stor seger att jag känner så .

Jag är så trött och så nöjd just nu.

Imorgon kanske vi börjar riva i källaren, på tisdag åker jag och syrran till IKEA shopping till min nya tvättstuga. :)

BTW- Jay gick till finalen- MKT bra.
Bon Jovi ska ut på turne igen 2011, tror att det blir ett konsert besök för mig och blivande husbanden. :) JAg skulle helst åka till N.Y eller Las Vegas.... Men Helsinki eller Oslo funkar oxå - huvudsaken jag får med mig min älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar