Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 21 december 2010

I´m on top of things.. - almost

Ja jag känner att jag har koll på det mesta. Lite nerver och så självklart. Men hyfsat bra koll just nu.
En grej som ska klicka än, sen är jag på grön kvist. :)

Ska strax gå och natta mig själv, måste börja sova mer om nätterna. Har lite besvär med det just nu. Sover riktigt dåligt om nätterna.

Haft riktigt trevligt besök idag , länge sedan jag träffat L och det var supertrevligt att dela mitt sista kaffe för kvällen med henne. ;)

Imorgon ska vi träffa prällen, som jag höll på missa helt b t w - men nu har jag koll.
Det mesta är bestämt nu och jag känner att för första gången på flera månader kan jag andas ut. Med ett leende på läpparna ska jag somna ikväll, men först rasta dora.

Kram på er. Ta hand om varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar