Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 14 december 2010

trötthet

En sådan fruktansvärd trötthet har drabbat mig.
Jag vill bara sova.sova,sova. Det är inte första gången och jag vet vad det brukar bero på men just denna gång är jag mer osäker.
Vanligen brukar det bero på depression, sist var 2006, så det var några år sedan sist.
Kan inte tänka mig att det handlar om en depp denna gång, snarare kroppen som protesterar mot något jag vet inte, kanske har jag kört för hårt på sistone? Känns inte så och om jag ska vara helt ärlig så tror jag att orsaken är inre stress. Därför försöker jag nu göra färdigt ALLT denna vecka så jag får ta det lugnt och njuta av julen och den sista veckan innan jag blir fru sluggo.

Jag känner att jag har väldigt låg irritationströskel just nu.

Jag har även fått en underbar utmaning, an offer you can´t refuse... Men det tänker jag inte avslöja mer om nu. Det kommer....
Denna vecka ska jag försöka träna yoga så mycket jag hinner och när lusten återvänder drar jag till gymmet. Eller rättare sagt när energin återvänder just nu känner jag mig som en urvriden trasa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar