Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

fredag 3 december 2010

Fredag!

Jepps då var det helg igen! Skönt. Bästa mannen kommer hem om några timmar. Klinkers till tvättstuga,bastu och toa är beställt. ;) *nöjd*

Var på en riktigt lång promenad imorse med hundar och algot, några minusgrader - härligt!

Vägning/mätning imorse var en besvikelse. Nåja som jag sagt förr så är det helheten som räknas inte några siffror, men jag skulle behöva lite positiv pepp på träningsfronten.
Jag märker ju att jag börjar bli starkare igen. Efter jul tror jag att jag ska anlita en online PT, och biffa till mig ordentligt till sommaren, ja klyschan Beach whatever eller from here to eternity. Jag föredrar alternativ nummer 2. Varför sommaren då? Helt enkelt därför att man måste ha ett mål och är det ngn säsong man kan visa upp allt slit så är det ju sommaren. ;)

Jag har ju funderat över att sälja min turåknings utrustning, och ja den samlar damm då jag inte använt den på hela förra vintern MEN jag känner mig ambivalent. Tänk om....

ikväll tränas det ben och rumpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar