Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 18 december 2010

fritt fram för fler okomplicerade människor tack.

Jag gillar okomplicerade människor, enkla människor som säger vad de tycker och är det de utger sig för att vara. Jäkligt enkelt egentligen tycker ni inte? Är man ärlig mot sig själv och omgivningen så är det ju okomplicerat.

Just nu orkar jag inte med kappvändare och människor som utger sig för att vara ngn de inte är.
Just nu orkar jag heller inte med strul och tjorv och diffusa " det löser sig". Nej det löser sig itne om man inte ser till att få det löst. Punkt.

Just nu vill jag bara omge mig med kärleksfulla människor som redan nått sina egna insikter om vem de är och vad de vill få gjort i livet. Det är en sanning.

Och exakt just nu vaknade algot så jag säger over and out.

Ha en trevlig lördag för det kommer jag ha. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar