Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 11 december 2010

veckan som kom och gick

tränat 1 gång under veckan, sedan bestämde jag mig för att vila resten av veckan. Imorgon drar jag till skidspåret om det är väder, men väldigt prestigelöst mest bara för välmåendet. Hela veckan har ägnats åt "må- bra" tid med syster, hennes lill gosse och mina älsklingar. Det känns bra. Det känns som att även fast det finns moment som stressar mig så hanternar jag det bättre nu. Jag har släppt en stor grej helt och jag är övertygad om att det inte är hela världen.

Men en sak kan jag inte låta bli att fundera över och det är varför det finns vissa människor som inte kan låta bli att "racka"ner på andra människor? Ta bara igår när Jay vann Idol. Då snackas det direkt att han är en knarkare och han förtjänar inte detta osv osv... Men vem bryr sig kan jag känna. Vem bryr sig om han vill röka på innan han ska ut på scen? Inte jag. Jag gillar hans musik och hans röst är guld. Whatever.

Måste bara inflika en sak till: Har du inte läst Elvis- Gör det nu. God Damnit!

Puss och Kram och piiiiiiizz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar