Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 4 december 2010

Lördag och här händer det inte mycket alls. Vi funderar över att intaga middagen på restaurang. Trevligt,trevligt...

Fick sovmorgon imorse som vanligt under helgen. ;)
Vi funderar och funderar över när vi ska gå ner i den hemska källaren och börja ta tag i situationen men vi kanske tar det imorgon. Ingen av oss är riktigt på hugget för sånt idag.

Idag tränar jag inget alls, imorgon tänkte jag ta en tur på skidspåret om vädret tillåter annars kodition på gymmet.

Kanske skulle ta sig en promenad eller så gör jag det senare. Väldigt beskrivande mening över hur jag känner mig idag. Ska jag - Ska jag inte? Ja- Nej.....Suck- Glädjetjut.

Jag tror att jag missar ngt elementärt, jag har en känsla av det. Men det lär ju visa sig, och när det visar sig så löser jag det då - precis som jag alltid gör.

Nu lite mellis i form av blodapelsin och keso. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar