Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

onsdag 1 december 2010

it can´t rain all the time

citat från filmen The Crow- gammal film men bra. Och visst är det ju så att fastän livet känns rätt tungt ibland så går det ju upp och ner. Ser man dessutom till den globala bilden, hur människor lever runt om i världen så har vi det riktigt bra. Vi har inga problem att tala om, än mindre gnälla om.
Jag hade tfn date med en av mina klokaste vänner, jag känner ingen som är så tacksam och ödmjuk som hon. Underbara människa. Saknar henne MKT.

Hemma med ett krassligt barn idag, fast för honom är det väl mera av ett normal tillstånd, jämt sjuk. Men det gör inget lika glad är ju han för det.
Alma har farit iväg till badis, roligt för henne att få komma iväg spec nu när D åkt igen, det blir lite trist här hemma.

Igår bakade vi pepparkakor , jag berömde mest och alma skötte jobbet. Det är så skönt när hon fixar allt själv, jag bara peppar lite mellan varven.

väldigt trött idag, vilar från träningen och kör på imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar