Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

söndag 5 december 2010

ändra profilbild?

ja kanske skulle man göra det... som alla kanske förstår är ju barnet i tunnan inte jag. Det löser väl sig jag orkar inte just nu iaf.
Just nu i skrivande stund hålle jag på att koka över av ilska. Min "käre" sambo har jag idiotförklarat sedan i fredags och han förbättrar inte situationen genom att bete sig som ett pucko nonstop.

Jag tycker assistanskåren är skit och jag fattar inte hur man kan vara så korkad att man tar på sig ännu ett företag när man redan drunknar i jobb från det första. Fattar inte. Hur resonerar då denna människa? Mamma och pappa kan ställa upp. Need I say anymore? Jag bara suckar. Och suckar och suckar.

Har iallafall varit och åkt lite skidor idag, bakhalt-ja, glid -nej? Det var kämpigt varenda meter men fy fan vad skönt 6 km avhandlades. Underbart! Bara jag och spotify och skogen. Till nästa gång: vallade skidor så orkar jag nog åka det dubbla! Ska nog testa tejp,det sägs vara bra.

Fick jultidningarna igår som vi beställt: Till mamman en bok om soppor,bröd och röror av systrarna W. Och det bästa: ELVIS- måndags zombie- fy fan vilken skön seriebok. Jag har skrattat högt och ibland faktiskt gråtit av skratt, av igenkännande och totalt underbar humor. Mänskligheten behöver mer av Elvis. Det får bli mitt slutord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar