Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

söndag 12 december 2010

The greatest möhippa ever!

En helt vanlig lördagkväll.
Planen var att bänka sig framför tv:n Sex and The City- the movie. Så där satt jag i underställ och funderade över om jag skulle masa mig till duschen innan middagen ....
Då öppnas dörren och in kommer mina tjejor, med klirr i påsarna. Och fatta att jag var helt jäkla ovetande. Jag blev så chockad så jag bara satt där och stirrade. Det tog länge innan jag fattade att det var på riktigt.

Resten av kvällen gick i alkoholens tecken. ;)
Jag fick sminka mig resten skötte brudarna, jättefina kläder hade jag - ngn sorts skiddress knallgul. gröna fotbolls strumpor, skidpjäxor i stl 45, en spetsgardin som slöja ellernåt och ngn sorts krona. De undrade " Vill du se hur du ser ut?" Jag svarade: "nej."
Sedan for vi ut och käkade thai, eller vi drack mest... sjöng karaoke som jag sa innan att det kommer jag inte göra... ja eller hur..

Sen iväg till nästa ställe där ropades jag upp på scen och skulle agera trummis. Fan jag var hyfsat full vid det här laget och så ska jag spela trummor med 45:ans pjäxor.... Jag gav upp rätt snabbt.

Sen var det dans och party resten av kvällen. Måste visst kolla upp min penga pung som jag hade runt midjan, det var ngt om pussar på kinden för en tia. :)

Mina tjejor gjorde det bra, jag hade så sjukt kul!
Extra kul att även M tog sig hit ända från Östersund !

Tack brudar, älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar