Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

måndag 6 december 2010

Stress är bara förnamnet

Jag är så less på min polare , herr stress heter han och jag vill inte ha ngt mer med honom att göra. Men han lämnar mig inte ifred, en envis jävel. Han gör mig dessutom på dåligt humör. Crap.

Tränat idag - check.
Lämnat in jultider till dagis och fritids- check.

Inväntar systeryster som kommer på besök, imorgon drar vi till IKEA på inspirationsresa (tvättstuga) , glidar resa- ungarna på dagis. Fan vad skönt! Jag gillar så mkt så det finns inte ord.

Whatever.
Stressa av...

1 kommentar:

  1. Min gumma håller väl inte på att förvandlas till en Bridezilla? ;-) Tio djupa andetag varje gång stressen känns som värst... Kram

    SvaraRadera