Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 1 januari 2011

En gift kvinna!

Ja igår var alltså dagen D. Vår bröllopsdag.
Kl. 8 till frissan,
kl 10 sminkning av bästa heli, lösögonfransarna på plats efter lite kämpande(syster).
Kl 11 fotografering- glömde blommorna bästa heli tärnan fick åka hem å hämta. :)
Kl 12.30 Lunch och chilla några timmar, stryka kjolen igen och hoppa in i dressen iväg till kyrkan, ta med ringar,blommor, druvsocker. Check.
Kl.15 kyrklockorna ringer, på med skorna mina röda coola klackisar! Ingångsmarsch, aaaningens för fort... skitsamma. vi kom fram iaf. En kort och vacker vigsel ceremoni i all enkelhet men för den skull inte desto mindre väl genomtänkt.
Kl.17 Middag och party resten av kvällen!
En underbar kväll som vi fick fira med våra vänner och familj. Så fantastiskt roligt.
Jag blir varm i hjärtat bara jag tänker på gårdagen, så kärleksfullt och alldeles alldeles underbart.
Idag for vi och städade vänner och familj erbjöd sin hjälp men vi avböjde det känndes faktiskt fint att få avsluta denna fest tillsammans med mannen. Det var vemodigt och riktigt känslosamt att plocka bort allting.
Nu börjar vårt nya liv tillsammans.

Jag känner mig så lyckligt lottad att ha fått uppleva en sådan kväll som vi hade igår.
Jag vill bara krama hela världen och nu väntar jag med spänning på bilder!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar