Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

söndag 5 december 2010

jag bryter ihop :)

varför smiley kan man fråga sig? Ja varför inte? Jag är inte irriterad eller deprimerad bara konstaterar fakta. Snart bryter jag ihop.
Mardrömmar hela natten igen om det där bröllopet also known as " ditt projekt" i den här familjen. Den här gången var det dukning och mat som var föremålet för mardrömmen.
Vi har avhandlat, klänning, förberedelser i drömmarnas värld och konstigt nog har det alltid varit katastrofalt. ;)
Jag försöker ändå vara lugn och hantera allt så som man bör men det går inte så jäkla bra just nu.
Inre stress är ju den värsta formen. Skönt att jag har min träning - ett bra sätt att ventilera.

Det är 3 veckor kvar nu, rätt mkt å fixa än.

Nåja, jag tänker inte göra några ändringar i träningen den här veckan. Idag kanske jag far och åker skidor om det blir lite mildare annars vilar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar