Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

torsdag 2 december 2010

pissvecka

ja just det jag har haft en riktig pissvecka! Jag har varit på dåligt humör, trött, gråtfärdig mellan varven och nada tålamod ( som mina staackars barn fått erfara). Allt detta tackar jag snuset för. Burn in hell - nikotin!
Kanske är det annat som bidrar, inre stress kallas det visst. Visst är det skönt att delegera ut uppgifter men jag tror det stressar mig för nu har jag lixom ingen koll. Men jag måste tillägga jag litar till 100% på mina med kombattanter. Mitt logiska och tänkande jag säger att jag kan vara lugn men jag är ju lite av ett control freak , ok, I admit it, it ´ll never happen again so enjoy.

Träningsmässigt har det varit ok, bytte ut konditionen igår mot ett 90 min yoga pass- det behövde jag. 90 minuter av inre lugn och tända ljus.
Idag ska det tränas tänkte jag ben och rumpa. Måste erkänna att det känns tungt. Men det är bara å bita ihop.

Min värsta mardröm= Att bli en fet sur bitter mamma som struntar i hur hon ser ut och mest bara gapar på ungarna. , DET mina vänner är min morot när jag är trött och känner att jag bara vill lägga av. Det finns bara en människa i hela världen som kan se till att det inte blir så och det är jag.

1 kommentar:

  1. Du är duktig Jessica och snusbegäret försvinner snart :-) Var stolt över dig själv. Kram

    SvaraRadera