Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

tisdag 29 mars 2011

Vila

Idag ska jag vara ledig var det tänkt. Blev lite jobb imorse och jag har lite som jag bör kolla upp. Ikväll är det sista styrelsemötet för mig.

Sen är det slut. Och det känns riktigt skönt.


Det har varit fantasiskt roligt- ja. Men jag är sliten, jag håller på och landar och känner att tröttheten kommer smygande lite i taget. Hoppas jag klarar helgen. Sen kan jag vila,vila,vila.


På fredag styr jag kosan till Luleå för vidare avfärd mot Kittelfjäll på fredag morgon. Där ska vi spendera hela helgen, ett gäng med mammor på vift! Skidor och after ski! :)


Det ska bli så skönt!


Jag skjuter på vårstädningen för nu. Det är en dag imorgon oxå. :)



En av mina älskade guldklimpar som jag spenderat allt för lite tid med under hela Winter Classic - tiden. Men nu har jag några veckor ledigt och jag ska inte bara vila, ska även umgås med mina älsklingar och göra det riktigt kvalitativt.


Peace


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar