Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

söndag 27 mars 2011

Tomhet och Lycka

Pajala Winter Classic är över för denna gång- det känns så tomt.

Vi hade en underbar dag igår.

Jag är så glad att jag fick förtroendet av PHC att få arbeta med detta evenemang. Fantastiskt.

Jag har fått så mkt positiva reaktioner på evenemanget, det känns bra.


Jag tar åt mig av allt och suger åt mig som en svamp av allt det positiva! Tack alla underbara människor som gjorde detta evenemang möjligt. Alla ideela krafter som hjälp till och dragit sitt strå till stacken. Alla föräldrar, alla som brinner för ungdomshockeyn i pajala. Det finns inte ord för hur imponerad jag är av alla dessa människor som ställer upp.


Idag har jag haft en kvalla dag med almis, vi åkte pulka och for sedan till rinken för å åka lite skrillor på natur is. :) Mkt trevligt. Härlig väder !


Peace


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar