Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

onsdag 16 mars 2011

klarade mig med hedern i behåll även denna dag.

Ibland kan man känna på morgonen att shit! Var ska detta sluta? Obekväma situationer ibland, Snabba ryck och prioriteringar som ändras allt eftersom dagen lider. Ja så är det ju ibland, men klagar gör jag inte. Jag trivs när det händer saker och jag är faktiskt tacksam över att jag fått den här chansen att lära mig allt vad den här praktiken lärt mig. Oerhört tacksam för att någon faktiskt trodde att jag klarade detta. Och glatt överaskad över att jag känner att jag faktiskt gör det. :)

Jag lär mig saker om mig själv varje dag, ser konkret att jag klarar av så mycket mer än jag någonsin trott. Vilken boost för självförtroendet! Snart är Pajala Winter Classic här och därmed är mitt jobb gjort. Jag känner mig stolt över det jag åstadkommit och det kan fortfarande bli bättre. ;)

Jag är aldrig nöjd, och det ska man inte vara heller. Mitt jobb kan alltid bli bättre. Den dagen man är 100% nöjd , den dagen slappnar man av och då är man inte lika skärpt... :)

Är även tacksam för mina bollplank och vänner som ställer upp och peppar mig i alla lägen. Ni vet vilka ni är.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar