Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

söndag 20 mars 2011

härlig dag ute med familjen

Härligt väder idag, så vi drog iväg med skotern hela familjen för en härlig dag med korvgrillning,fika och pulkaåkning! Jag trivdes som fisken i vattnet, pulkaåkning är verkligen underskattat! ;)

Visst hade det varit härligt med en dag med slalom men alma skulle se Trassel så det fanns inte tid för det.

Mannen har rivit lite i källaren , äntligen har vi kommit över byggstoppet.

Luleå vann visst hockeyn, das ist fur mich ganz egal.

Skulle träna idag men det blev så förbaskat sent, träning kl 20 det innebär att jag inte kan sova förrän sent vilket innebär en dålig natts sömn = tungt imorgon.
Har massor av komp att ta ut så ska försöka ta det imorgon i samband med lunchen så tar jag träningen då.

Frissan imorgon efter jobbet. Äntligen! Det är fan på tiden...

Trött..
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar