Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

måndag 7 mars 2011

stress, magont och fjällen

piggelin! Ja jag är så speedad, har haft ett jäkla tempo hela dagen och det har fortsatt här hemma.
får försöka flexa lite då och då annars hinner jag aldrig ta ut mina timmar... Så mkt som ska göras så jag kan ju inte vara borta 4 timmar... Så det får bli en halv timma här och där. Men det funkar. Rätt skönt att komma hem lite tidigare.

Har lite problem med att lämna jobbet på jobbet, hela helgen har jag stressat över vad som ska göras idag, med den följden att jag haft ont i magen hela dagen av stress och för mkt kaffe. Nå så är det ibland. Måste lära mig att koppla bort, ett effektivt sätt är ju att sysselsätta sig. :)

Alma är ju i fjällen med mormor nu och är det fint väder till helgen så blir vi kvar i Björkis hela helgen och åker slalom när jag ändå ska hämta hem henne. Håll tummarna för kanonväder!!!

Jag ska försöka hinna träna lite i veckan oxå, det är så skönt att få använda musklerna fast man inte kör stenhårt. Känns bra helt enkelt. Måste boka tid till frissan oxå.

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar