Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

onsdag 23 mars 2011

Roligt med respons!

Den senaste tiden har jag inte haft tid att uppdatera bloggen så väldans flitigt.
Min ursäkt: det har varit helt sjukt mkt med Pajala Winter Classic.
Fantastiskt kul, men stressnivån har varit utom min kontroll. Jag bara kör på och hoppas att jag räcker hela vägen fram. Nu är det några få dagar kvar innan det är dags! På måndag är det dags för utvärdering sen ska jag vara ledig och sova i kapp.

Apropå respons så blir jag jätteglad när jag får höra att jag har läsare som saknar mina bloggerier. Det känns kul :)

Apropå respons- Superkul att få höra att jag gör ett bra jobb med Winter Classic. Känns bra i min stressade hjärna att få feedback på att jag bra ifrån mig. Evenemangsbiten är ny för mig och fantastiskt rolig! Jag kan absolut tänka mig att jobba med liknande saker framöver oxå. Det är intensivt men framför allt är det jätteroligt.
Jag känner att jag vuxit enormt dels i mig själv, fått en ökad självkännedom, fått en ökad självkänsla när jag inser att jag kan så mkt mer än jag någonsin vågat tro.
Men har även vuxit in i rollen jag har och det har gett mig så mycket.

Jag checkar ut nu, och jag kommer somna trött och nöjd ikväll.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar