Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

fredag 11 mars 2011

Dålig på att uppdatera just nu, det händer så otroligt mkt just nu med Pajala Winter Classic 2011

Jättekul och mycket jobb, jag trivs som fisken i vattnet. :)
Men som sagt rätt så utmattande och dagarna består av snabba ryck och prioriteringar.
Men tydligen gör jag något rätt för idag fick jag CRED för mitt jobb, big time! Och det är ju så viktigt att känna att man gör ett bra jobb. :)

Imorgon drar jag till Björkliden, ska hämta hem alma på söndag men tänkte överaska henne med att komma en dag tidigare och åka slalom med henne. :) Saknar ju min sötnos. Hjärtat.

Nu trött... Bilen färdig packad så vi hoppas på fin-väder imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar