Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

onsdag 30 mars 2011

nytränad :)

Var så sjukt stark idag! Tränade tungt,tungt! Underbart härligt! Avverkade bröst , rygg och avslutade med BFL intervaller. Så jäkla skönt så jag har inte ord. :) Det är längesedan jag känt det där härliga "flowet" , men idag infann det sig med råge! I like. Imorgon kväll drar jag till Kittelfjäll med brudarna, och det ska bli så skönt att få komma bort och vara Jessica. Bara vara jag och ta hand om mig själv. Det behövs verkligen. Imorgon ska jag ha algot hemma rå om honom och förhoppningsvis njuta av finväder! Nu hägrar duschen och en sen middag med bästa mannen! That´s looooove. :) Och i natt ska jag banne mig sova i egen säng, INTE soffan- som jag pga av utmattning däckat i de senaste nätterna. ha ha.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar