Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 12 mars 2011

björkis tur och retur

skulle åka 6 imorse... vaknade 6.40- stressade runt som en yr höna, åkte iväg . Hann ikapp tiden och körde om den. :)
Njöt av en fantastisk dag i backarna, underbart väder strålande solsken och några få minusgrader. Ingen vind ... 10-poängare!
Planen var att stanna till imorgon åka halva dagen innan hemfärd då ringer mannen... Du vet om att du glömt din påse hem va? Öh.. Ja, självklart! Då kommer motfrågan.. Så du har mediciner så du klarar dig. Öh... Nja... Hur menar du nu? FAN!
Förklara åt ledsen alma varför vi måste åka hem. Jobbigt för mamma hjärtat men ibland är verkligheten fan inte snäll.

Well, god natt jag är helt jäkla slutkörd. Algot sover borta i natt. Imorgon ska jag sova läääänge.

En parentes:
Ifall jag kan tycka att mor och far var ambitiösa slalom föräldrar som drog iväg varje helg efter jobbet för att åka slalom i björkis eller gränsen sen hem på söndag... Vad klassar man mig som då? 3 timmar i bil för några timmar slalom sen 3 timmar i bil och hem. Galen kanske? :D

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar