Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 22 januari 2011

Tillvaro check

Min älskling lät mig sova ut imorse ( som vanligt) , var as trött igår lade mig 21.30 sov till 8.30. 11 timmar! Och känner mig så otroligt utvilad idag. Jag bara njuter av mitt liv.
Samlat lite vuxenpoäng idag, lagat mat till veckan, då mannen åker iväg på jobb och med färdiga middagar så känns ju livet så mkt enklare. :) Känns bra.

Idag slog vi till med pizzarulle, riktigt gott när man inte ätit det på evigheter.

Inte donat alls i källaren, men det känns bra ändå. Man blir inte lyckligare av att stressa. Man kan inte göra allt över en natt och det känns som att när man insett det och funnit sig i det då har man kommit långt. Så ännu mera vuxenpoäng till mig!

Vädret har varit riktigt härligt idag, skönt. Bara det piggar upp.

Får se hur det bli med träningen nästa vecka när jag är ensam, men det är inte hela världen om jag måste vila- kan ju vara rätt skönt. Vad vet jag.

Måste dock kolla upp leverans tiden på min tvättstuge inredning. Fixas imorgon.

Ikväll ska jag njuta av mitt underbara liv och vem vet kanske inser jag att jag har allt jag kan önska mig och trots att det finns materiella ting som finns på önskelistan så har jag ju ändå allt jag kan önska mig. På riktigt alltså.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar