Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

torsdag 27 januari 2011

Vad är värst? Magsjuka eller hård mage? I don´t fucking know.
Läges rapport:
Tisdag fm: Jag går hem riktigt jäkla illamående, känns riktigt obra och jag är vettskrämd för jag vet hur sjuk jag brukar bli när det är magsjuka på G. Eftersom mannen är bortrest tom fredag känner jag paniken komma smygande.
Denna gång hade jag en snällare bacill men bara för att jäklas lite extra så blev ju även algot sjuk, naturligtvis. Tuffa dagar. Alma har varit hemma som våran hjälpreda, utan henne hade det fan inte gått. Bästa alma.

Idag har jag friskförklarat oss, men hög av glädje över att algot kan behålla maten blev jag snabbt nerdragen på jorden igen, då har jag väl överdoserat med blåbärssoppe-helvetet för nu är han hård i magen och har magknip istället. Helvetes helvete.... Tror ni det blir nå sömn inatt? Think again.

Well, jag ger upp och hoppas morgondagen är snäll för nu orkar jag faktiskt inte med fler motgångar. Over and Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar