Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 8 januari 2011

pepp!

Finns det något bättre sätt att peppa sig själv att komma igång med träningen efter några veckors uppehåll än att se sanningen i vitögat och ta ett "före" foto? Nej det finns det inte. Dessutom har jag rockat loss på spotify och skapat 2 listor en för gym och en för cardio. Extra pepp som sagt.
Så imorgon är tanken att mjukstarten ska gå av. Sen blir det att hårdköra fr o m måndag. No mercy.
Jag kommer köra enligt BFL januari månad ut. Dvs 6 dagar i veckan 3 styrka och 3 cardio. Det är ett koncept jag trivs med - man kör hårt och brutalt och snabbt. Som sagt no mercy.
Efter dessa veckor ser jag hur det känns i kroppen, om jag ändrar på något.

Kör så det ryker och ryker det , så kör ändå!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar