Mi Casa Es Su Casa

Små smakprov ur mitt liv och mina filosofier kring livet och människorna i det.
Enjoy!

lördag 8 januari 2011

Nu ska julen bort!

Idag ska julen bort.
Skönt med en stycke Alma som gärna tar på sig "avpyntning" av julgranen, ett sammanbrott mindre. :)

Källaren....
Idag rensas och städas onödigt skräp bort från rummen som inte berörs av rep nr 1 i källaren. Leksaker ska föras till lokala loppisen , gamla kläder till Röda Korset.
När de utrymmet är färdigstädat ska det flyttas lite möbler och därmed är dagens jobb avklarat.
Imorgon river vi panelen.

Middag....
Íkväll ska det lyxas till med rött vin ( eller öl ) och orre med ngt gott tillbehör. :)

Nu ska en kopp av mitt underbara Moccamaster kaffe avnjutas. :)

Tillägg....
Mannen lovade i ett svagt ögonblick att ifall jag hinner åka 20 ggr med min befintliga längdskidåknings utrustning innan snön försvunnit så köper han NY utrustning åt mig!!!
Ja ni kan ju gissa vad jag tänker göra varenda kväll det är varmare än - 15 grader.... :)
Så valla skidorna kanske idag så hinner jag åka ikväll .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar